ERGASIA FRONT OFFICE MANAGER

Κατηγορία: Τουρισμός - Ξενοδοχεία
Απασχόληση: Πλήρης
Πόλη: ΚΕΡΚΥΡΑ
Ελάχιστο Απαραίτητο Επίπεδο Σπουδών: Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)
Περιγραφή
H μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, ζητεί για τη στελέχωση των ξενοδοχείων της για την επόμενη τουριστική περίοδο:
FRONT OFFICE MANAGER
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
Διοίκηση, υποστήριξη και εποπτεία όλων των εργασιών που λαμβάνουν χώρα στο τμήμα υποδοχής, κρατήσεων, πωλήσεων, καθώς και στο τμήμα ορόφων του ξενοδοχείου.
Διασφάλιση παροχής υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών και ικανοποίησης του πελάτη
Διαχείριση των πωλήσεων
Διαχείριση των απαιτήσεων των πελατών με αποτελεσματικό τρόπο
Διαχείριση οικονομικών στοιχείων-reports
Εκπαίδευση, καθοδήγηση, παρακίνηση, επίβλεψη όλων των εργαζομένων που απασχολούνται στo τμήμα υποδοχής, κρατήσεων και στο τμήμα ορόφων, εστιάζοντας στην εξυπηρέτηση των πελατών
Καινοτόμες ιδέες
Απαραίτητα Προσόντα
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
• Απόφοιτος/η Τουριστικών Σχολής
• Επαγγελματική Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
• Άριστη γνώση Αγγλικής και Γερμανικής ή /και Ρώσικης Γλώσσας
• Άριστο διοικητικό, οργανωτικό και επικοινωνιακό προφίλ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
• Παρατηρητικότητα, μεθοδικότητα και αποφασιστικότητα
• Πνεύμα ομαδικό και προσανατολισμένο στην επίτευξη στόχων
• Δυναμική και επικοινωνιακή προσωπικότητα
• Ικανότητα διοίκησης και υποκίνησης προσωπικού
• Άμεση προσέγγιση με τους πελάτες
• Αποτελεσματική διαχείριση των καταστάσεων και άμεση εξεύρεση λύσεων
Παροχές
• Απασχόληση στη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή εταιρεία στην Ελλάδα
• Προοπτικές εξέλιξης
• Συνεχής εκπαίδευση και επιμόρφωση
• Παροχή διαμονής και διατροφής